Поділитися
- Деталі
- Категорія: Аналітика
- Перегляди: 12018
Врегулювання конфлікту інтересів містами – обласними центрами – показує різноманіття підходів різних міських рад. 3 міські ради не мають положень про врегулювання конфлікту інтересів – Суми, Луганськ та Донецьк. Документами, які регулюють або можуть регулювати конфлікт інтересів місцевої ради може бути Статут міста, Регламент міської ради або ж положення про депутатські комісії.
- Деталі
- Категорія: Аналітика
- Перегляди: 12044
Аналіз нормативно-правових актів обласних рад України показує різницю у врегулюванні конфлікту інтересів. 5 обласних рад ніяким чином не врегульовують конфлікт інтересів. Це Луганська, Донецька, Одеська та Львівська та Херсонська. Найчастіше конфлікт інтересів врегульовується у регламенті відповідної ради. Таким способом врегулювали свою діяльність 14 обласних рад. Іншим «популярним» документом є положення про постійні комісії обласних рад (8 рад). Але врегулювання конфлікту інтересів цими документами значно відрізняється.
- Деталі
- Категорія: Аналітика
- Перегляди: 6592
Аналітичний центр «Бюро економічних та соціальних досліджень» в рамках проекту «Під громадським контролем: моніторинг публічних закупівель у Полтавській області», який реалізується за підтримки Міжнародного фонду «Відродження», проводить моніторинг публічних закупівель закладів та установ освіти у Полтавській області. В ході здійснення моніторингу проаналізовано доступ до документів про закупівлі закладів та установ освіти Полтавської області.
- Деталі
- Категорія: Аналітика
- Перегляди: 7197
Якою є освіта в Полтавській області? Мабуть неспеціаліст ніколи не задумувався над цим питанням. Існують школи, в які ми ходили, існують університети, до яких також навідувалися. Дехто чув про окремі заклади в інших містах – училища, інститути, інтернати. Загальна картина залишається неповною.
- Деталі
- Категорія: Аналітика
- Перегляди: 7182
1 липня Кабінет Міністрів видав Постанову, якою затверджував прогноз економічного і соціального розвитку України на 2017 рік та основні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2018 і 2019 роки. Документ є знаковим, оскільки показує, чого уряд чекає у найближчій та середньостроковій перспективі та в якому напрямі діятиме.