Поділитися

Відправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Закон України від 14.10.2014 № 1700-VII “Про запобігання корупції” визначив поняття “приватний інтерес”, “будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв’язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях”.  Можна вважати, що наявність чи відсутність у особи приватного інтересу до вирішення певного питання у більшості випадків є показником наявності конфлікту інтересів у особи.

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

У депутатському колі одвічне  питання бути чи не бути трансформується у доволі прозаїчне – голосувати чи не голосувати. Оскільки власних потреб, інтересів (зокрема і бізнес-інтересів) ніхто не скасовував, рано чи пізно кожний народний і місцевий слуга народу опиняється в ситуації, коли треба зробити вибір. Вирішити, так би мовити, по-совісті – своє чи загальне. Мова йде про конфлікт інтересів – ситуацію, за якої депутат, виконуючи свої обов’язки, має приватний інтерес (особисту зацікавленість), який не обов’язково призводить до ухвалення неправомірного рішення або вчинення неправомірного діяння, але здатний до цього призвести.

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Врегулювання конфлікту інтересів містами – обласними центрами – показує різноманіття підходів різних міських рад. 3 міські ради не мають положень про врегулювання конфлікту інтересів – Суми, Луганськ та Донецьк. Документами, які регулюють або можуть регулювати конфлікт інтересів місцевої ради може бути Статут міста, Регламент міської ради або ж положення про депутатські комісії.

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Аналіз нормативно-правових актів обласних рад України показує різницю у врегулюванні конфлікту інтересів. 5 обласних рад ніяким чином не врегульовують конфлікт інтересів. Це Луганська, Донецька, Одеська та Львівська та Херсонська. Найчастіше конфлікт інтересів врегульовується у регламенті відповідної ради. Таким способом врегулювали свою діяльність 14 обласних рад. Іншим «популярним» документом є положення про постійні комісії обласних рад (8 рад). Але врегулювання конфлікту інтересів цими документами значно відрізняється.

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Аналітичний центр «Бюро економічних та соціальних досліджень» в рамках проекту «Під громадським контролем: моніторинг публічних закупівель у Полтавській області», який реалізується за підтримки Міжнародного фонду «Відродження», проводить моніторинг публічних закупівель закладів та установ освіти у Полтавській області. В ході здійснення моніторингу проаналізовано доступ до документів про закупівлі закладів та установ освіти Полтавської області.