Друк
Категорія: Новини
Перегляди: 1275

Рейтинг користувача: 5 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зірка
 

19 червня 2014 у залі засідань Миргородської міської ради відбулася презентація результатів моніторингу якості обслуговування мешканців Центром надання адміністративних послуг.

“Адміністративним екзитполом” було охоплено 100  користувачів ЦНАПу з метою вдосконалення якості надання адміністративних послуг та виявлення пропозицій мешканців щодо їхнього поліпшення. В ході обговорення були напрацьовані консолідовані рішення органів місцевої влади та громадськості  щодо подальших кроків з поліпшення адміністративних послуг у м. Миргород.

Захід відбувся в рамках проекту «Рівний доступ до адміністративних послуг», який діє на території міста Миргород з лютого 2014 року. За цей час створено стенд-дисплей для користувачів ЦНАПу “Банк пропозицій”, розміщено online опитування мешканців на сайті міської ради, організовано громадські обговорення практик надання адміністративних послуг та у партнерстві з  громадською організацією  “За нами майбутнє”  проведено анкетування користувачів ЦНАПу.

Участь у заході взяли керуюча справами Миргородської міської ради Наталія Гирка, начальник Миргородського ЦНАПу Оксана Коротіна, в.о. заступника Миргородського міського голови Максим Верещак, директор територіального центру соціального обслуговування Людмила Курдюмова, начальник земельного відділу Миргородської міської ради Тетяна Зелінська, представник ГО «За нами майбутнє» Віталій Логвин, представники Аналітичного Центру «Бюро економічних та соціальних досліджень».

Відкрила обговорення Наталія Гирка, зазначивши, що Миргородська міська рада відкрита для співпраці з громадськістю та завжди готова сприймати пропозиції. «Для Миргорода дуже важливим є поліпшення надання адміністративних послуг жителям міста, тому ми постійно проводимо консультації та удосконалюємо ЦНАП».

Анжеліка Саідова, керівник Аналітичного Центру, ознайомила присутніх з досвідом впровадження подібних проектів у 15 областях України. Вдосконалення центрів надання адмінпослуг відбувається на основі врахування думки відвідувачів ЦНАП. Саме з цією метою Аналітичний Центр провів у Миргороді «Адміністративний екзитпол» - опитування користувачів адміністративних послуг.

Костянтин Донченко, експерт Аналітичного Центру, представив узагальнені результати дослідження. Як виявилося, більша половина респондентів (54%) отримала необхідну послугу при першому відвіданні ЦНАП. Найбільш затребуваними послугами у Миргороді є приватизація та земельні питання, третіми за популярністю – ведення підприємницької діяльності. Експерт відмітив, що одним з напрямків удосконалення надання послуг на місцевому рівні є зменшення кількості відвідувань ЦНАПу для отримання першої консультації.

Головний спеціаліст відділу архітектури та містобудування Ірина Семаєва розповіла про особливості роботи місцевого ЦНАПу. Пані Ірина зазначила, що багато звернень є нестандартними і їх не можна вирішити без залучення юристів.

 За результатами обговорення дійшли спільного висновку – необхідно провести додаткову інформаційну роботу серед усіх категорій користувачів, зокрема навчання для членів органів самоорганізації населення та семи рад мікрорайонів Миргорода. Темою навчання визначено формування пакету документів для отримання адмінпослуг за допомогою електронних сервісів. 

Фото