З 17 березня по 1 квітня 2014 року Асоціація регіональних аналітичних центрів України проводила опитування задоволеності клієнтів центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Загалом були опитані користувачі послуг ЦНАП у 15-и областях України, у тому числі ЦНАП Полтавської міської ради. Опитування користувачів ЦНАП Полтавської міської ради проводив Аналітичний Центр «Бюро економічних та соціальних досліджень». В рамках дослідження було опитано 102 клієнти ЦНАП Полтавської міської ради.
Центри надання адміністративних послуг були створені для спрощення умов отримання адміністративних послуг, в тому числі прискорення процедур надання адміністративних послуг та за мінімальної кількості відвідувань, поліпшення якості надання адміністративних послуг, забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг. В інших країнах ЦНАП відомі під назвою «універсами послуг». Одночасно виникає ряд ризиків, які можуть перетворити центри надання адміністративних послуг на додаткові інстанції, які не виконують покладених на них функцій. Для з’ясування сучасного стану функціонування ЦНАП було проведено дослідження «Оцінка задоволеності клієнтів центру надання адміністративних послуг».
Мета дослідження – виробити рекомендації для підвищення ефективності роботи центрів надання адміністративних послуг та якості надання адміністративних послуг. В рамках мети були поставлені наступні завдання: проаналізувати рівень задоволеності клієнтів ЦНАП; охарактеризувати основні пропозиції з боку клієнтів ЦНАП; надати рекомендації щодо поліпшення роботи ЦНАП.
Отримані результати дослідження дають змогу сформувати погляд на діяльність центру надання адміністративних послуг з точки зору клієнтів (користувачів) та врахувати їх для подальшого вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг.