Поділитися

Відправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Замовник (організатор торгів):  Департамент екології та природних ресурсів Полтавської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ: 38719424, http://eko.adm-pl.gov.ua).


Після оголошення 13.08.2021 року (
UA-2021-08-13-008232-a) та 14.09.2021 року (UA-2021-09-14-006965-b) закупівель послуг за кодом CPV 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (лот: проведення робіт із забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин у Полтавській області), було допущено до оцінки менше двох тендерних пропозицій.  Тому організатором зазначені процедури торгів двічі було відмінено.

Згідно п. 1 ч. 2 статті 40 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовником може бути застосована переговорна процедура закупівлі як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.  Згідно роз’яснень Мінекономіки (Лист № 3304-04/60124-06 від 03.10.2020) застосування переговорної процедури відповідно до вищевказаних обставин передбачає відсутність можливості змінювати вимоги, що були зазначені у тендерній документації замовника під час проведення відкритих торгів: предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону, забезпечення виконання договору (у разі якщо така вимога була зазначена у тендерній документації) та інші вимоги до учасника.

Третє оголошення закупівель послуг за кодом CPV 021:2015 90520000-8 було зроблено замовником 25.10.2021 року за переговорною процедурою закупівлі (UA-2021-10-25-011322-b).  Переможцем цієї закупівлі став учасник ТОВ «Еко Нова» (ЄДРПОУ 38541812).

Усі оголошення робились замовником на майданчику Zakupki.prom.ua.

Зміст тендерної документації замовника у додатку 2 до ТД визначив, що обсяг виконання робіт повинен був становити 61,83 тонни відходів зі строком виконання до 15 грудня 2021 року.  Додатком 3 до ТД визначено інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а додатком 5 до ТД визначено інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 ЗУ.  Додатком 2 до ТД  визначено інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).

Тендерну пропозицію
ТОВ «Еко Нова» було підготовлено за формою, встановленою у Додатку 1 до ТД. 
Відповідно до умов ТД у складі тендерної документації учасником було подано:
1) нотаріально завірену копію ліцензії (з додатками) на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (в
iдходи виробництва, одержання i застосування бiоцидiв та фiтофармацевтичних препаратiв, включно з вiдходами пестицидiв та гербiцидiв, якi не вiдповiдають стандартам, мають прострочений термiн придатностi  чи непридатнi для використання за призначенням) (небезпечними до використання та забороненим до застосування хімічними засобами захисту рослин і тари від них (в тому числі тари, в якій зберігаються відходи та транспортна тара, в якій перевозяться відходи), виданої уповноваженим органом виконавчої влади, нотаріально завірену копію дозволу на транскордонне перевезення небезпечних відходів, за умови вивозу за межі митної території України;

2) документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також щодо підпису договору про закупівлю товару за цією процедурою у разі визнання учасника переможцем торгів;

 

3) інші документи, передбачені Тендерною документацією та додатками до неї.

За результатами проведеного тендеру між замовником та учасником 05 листопада 2022 року було укладено договір про закупівлю за ідентифіктором UA-2021-10-25-011322-b-b1 (відповідно до проекту Договору, затвердженого Додатком 4 до ТД), за яким 15 грудня 2022 року була проведена оплата в розмірі 6 065 500,0 грн.  Зазначений договір є Додатком № 1  до цього огляду.  У договорі міститься інформація про місця розташування непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР) на території Полтавської області, де необхідно проведення робіт із забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання та знешкодження непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР).

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА ЩОДО ПЕСТИЦИДІВ ТА АГРОХІМІКАТІВ

Закон України від 2 березня 1995 року № 86/95-ВР «Про пестициди і агрохімікати».
Відповідно до статті 1 Закону України № 86/95-ВР,
«пестициди - токсичні речовини, їх сполуки або суміші речовин хімічного чи біологічного походження, призначені для знищення, регуляції та припинення розвитку шкідливих організмів, внаслідок діяльності яких вражаються рослини, тварини, люди і завдається шкоди матеріальним цінностям, а також гризунів, бур'янів, деревної, чагарникової рослинності, засмічуючих видів риб;…».

«Державна реєстрація пестицидів і агрохімікатів здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, на платній основі в порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, на підставі позитивних результатів випробувань та матеріалів досліджень», відповідно до частини першої статті 7 Законом України від 2 березня 1995 року № 86/95-ВР «Про пестициди і агрохімікати».

Іншими нормативно-правовими актами є:
1)
Закон України «Про відходи»,
2) Постанова Кабінету Міністрів України від 19.02.1996 р. № 226 «Про державний нагляд і державний контроль за додержання законодавства про пестициди і агрохімікати»,
3) Стокгольмська конвенція про стійкі органічні забруднювачі, ратифікована Україною в 2007 р.
4) Роттердамська конвенція про процедуру попередньої обґрунтованої згоди відносно окремих небезпечних хімічних речовин та пестицидів у міжнародній торгівлі, прийнята 10 вересня 1998 року, до якої Україна приєдналась Законом України N 169-IV ( 169-15 ) від 26.09.2002 року.
5
) Порядок проведення державних випробувань, державної реєстрації та перереєстрації, ведення переліків пестицидів і агрохімікатів, дозволених до використання в Україні, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.1996 р. № 295,
6) Порядок надання дозволу на ввезення та застосування незареєстрованих пестицидів і агрохімікатів іноземного виробництва, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.1996 р. №288,
7) Порядок застосування пестицидів і агрохімікатів на територіях, що зазнали радіоактивного забруднення, та в зонах надзвичайних екологічних ситуацій, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.1996 р. № 92,
8) Порядок вилучення, утилізації, знищення та знешкодження непридатних або заборонених до використання пестицидів і агрохімікатів та тари від них, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.1996 р. № 354,  
9) Порядок забезпечення органів, що здійснюють державний контроль за застосуванням пестицидів і агрохімікатів, стандартними зразками пестицидів і агрохімікатів, методиками визначення їх залишкових кількостей, затверджений Постановою  Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1996 р. N 228.
10) Методика вилучення, утилізації та знищення сільськогосподарської сировини і харчових продуктів, що зазнали впливу пестицидів та агрохімікатів і непридатні до використання, затверджена Першим заступником Головного державного санітарного лікаря України від 07.03.1996 р. за N 5.08.07/306,
11) Порядок державного обліку наявності та використання пестицидів і агрохімікатів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.1995 р. № 881,
12) Порядок одержання допуску (посвідчення) на право роботи, пов’язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами, затверджений постановою Кабінетів Міністрів України від 18.09.1995 р. № 746,
13) Тимчасове положення про державні випробування та реєстрацію хімічних, біологічних засобів захисту, феромонів та регуляторів росту рослин і добрив в Україні, затверджене наказом Державної міжвідомчої комісії України у справах випробувань і реєстрації засобів захисту та регуляторів росту рослин і добрив від 15.06.1995 р. № 22,
1
4) Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з виробництва пестицидів та агрохімікатів, оптової, роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами, затверджені наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Державного комітету промислової політики України від 22.02.2001 р. № 40/70,
1
5) Порядок надання погодження на одержання ліцензії на імпорт інсектицидів та родентицидів, затверджений наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 15.11.2000 р. № 197.

Актуальні законопроекти:
# 5159 - ведення Єдиного реєстру стратегічної екологічної оцінки // в цілому (268).

# 4558 - вдосконалення державного регулювання у сфері поводження з пестицидами і агрохімікатами // в цілому (299).

 

 

 

 

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Надаємо звіт про діяльність організації за 2020 рік.

Доступний за скачуванням

Рейтинг користувача: 4 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаНеактивна зірка

До Вашої уваги результати вимірювання Індексу публічності Полтавської міської ради - 2016. Цього року методологія доаповнена згідно змін до законодавства та тенденцій розвитку місцевого самоврядування

Рейтинг користувача: 5 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зірка

До Вашої уваги публікація "Регіони України - 2016" присвячена соціально-економічним та політичним процесам регіонального розвитку у кожній області. Експерти АЦ "Бюро економічних та соціальних досліджень" працювали над аналізом Полтавської області. 

Ознайомитися з публікацією можна нижче

In the publication "Regions of Ukraine 2016" reviewed features of the social, economic and political development of the regions of Ukraine in 2016. Analytical center "Bureau of Economic and Social Research" worked on the analysis of the Poltava region. You can find text of publication below (in Ukrainian).

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Видання "Індекс публічності місцевого самоврядування: Кременчуцька міська рада" підготовлене АЦ "Бюро економічних та соціальних досліджень" у рамках всеукраїнського вимірювання Індексу публічості у 2015 році.